#1

Aleksandra Schmidt 0 Comments

Cześć i czołem, kluski z rosołem! 
  Mówią, że pierwsze notki na blogu są najtrudniejsze, więc i mnie nie jest łatwo skleić wszystko w jedną, trzymającą się kupy, całość. Na początek podobno trzeba się przedstawić. Zatem... Mam na imię Aleksandra. Pochodzę z Łodzi. Teraz podstawowe informacje o mnie, prawda? Nie umiem funkcjonować bez kawy z mlekiem. Kiedyś prowadziłam mnóstwo blogów. Począwszy od infantylnych stron o zwierzętach, na modzie dwunastolatki skończywszy. Tęsknię za miejscem, gdzie mogę dzielić się swoimi przemyśleniami i zdjęciami. Pamiętnik i szkicownik już mi nie wystarczają. Po prostu od jakiegoś czasu marzył mi się blog. Niestety za każdym razem na przeszkodzie stało "Co pomyślą inni?", czyli najgorsze i najbardziej ograniczające zdanie, które towarzyszy mi przez cały czas. Ale tak bardzo tego chciałam!!! :( I wierzę, że mi się uda.  



Do następnego!

0 komentarze: