#11

Aleksandra Schmidt 5 Comments

  Cześć! :) Dziś notka zainspirowana książką, bez której ostatnio się nie rozstaję. Mam na myśli "14,000 things to be happy about". Kupiłam ją sobie niedawno w prezencie z okazji urodzin. Postanowiłam, że raz w tygodniu będę wstawiała notkę z listą rzeczy, które mnie uszczęśliwiają. 




1. Zapach znajomych perfum mamy
2. Zachody słońca 
3. Piątka ze sprawdzianu, do którego uczyłam się całą noc 
4. Rodzinne maratony filmowe
5. Promienie słońca w mroźny dzień 
6. Pierwsze wiosenne rośliny 
7. Zumba ze świetnymi ludźmi 
8. Poranna kawa
9. Zwiedzanie nowych miejsc w swoim mieście 
10. Wieczorne filozofowanie nad sensem życia z przyjaciółką
11. Sztuka w codziennym życiu 
12. Księżyc 
13. Głos Amy Winehouse
14. Własnoręcznie robione prezenty 
15. Cisza przed burzą
16. Alicja 
17. Poczucie bezpieczeństwa we własnym łożku 
18. Wycieczki rowerowe
19. Lumpeksowe zdobycze
20. Wszystkie odcienie jesiennych liści 


A Wam, co sprawia największą radość? :)

5 komentarzy:

  1. Chyba sama sięgnę po tę książkę. Mi, podobnie jak Tobie, radość sprawia 5 ze sprawdzianu, do którego zakuwałam całą noc!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest tylko wersja angielska? skąd i jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to wersja angielska. Zamówiłam przez internet, około 44zł. 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że niektórzy tworzą blogi o tym, na co warto zwracać uwagę w życiu, a nie tylko o ciuchach. No i że nie jestem jedyną osobą, która rozkminia sens życia po nocach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że niektórzy tworzą blogi o tym, na co warto zwracać uwagę w życiu, a nie tylko o ciuchach. No i że nie jestem jedyną osobą, która rozkminia sens życia po nocach :P

    OdpowiedzUsuń