#14

Aleksandra Schmidt 6 Comments

  Nie sądziłam, że po tak stresującym tygodniu w szkole będę miała tyle natchnienia i pomysłów do zrealizowania. W takich momentach chce mi się tworzyć, fotografować, czytać, nagrywać challenge z przyjaciółką, robić listy "things to do when...", piec babeczki, grać w gry na xboxie i najlepiej jeszcze skakać ze szczęścia. Absolutnie nie wiem skąd we mnie tyle chęci do działania, ale bardzo lubię to uczucie. Nie poddaję się jesiennym nastrojom. Miłego dnia Wam życzę! 




6 komentarzy:

  1. planuje kupić sobie na święta właśnie takiego polaroida jakiego ty masz ale nie wie czy to dobry pomysł, polecasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te zdjęcia naprawdę sa wielkości karty kredytowej ?

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie chodzisz do liceum? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liceum Społecznej Akademii Nauk, to nowa szkoła przy ulicy Kilińskiego. Mnie się bardzo podoba. Jest bardzo dobra kadra nauczycieli. Jeśli masz jakieś konkretne pytania, to napisz do mnie na facebooku. :)

      Usuń