#17

Aleksandra Schmidt 0 Comments

  Mój umysł pełen jest pozytywnych anegdot i tekstów Beaty Pawlikowskiej. Stwierdziłam, że obowiązkowo muszę się nimi podzielić. Polubiłam twórczość tej autorki od pierwszej książki, która wpadła mi w ręce - ''W dżungli podświadomości''. Dzieli się ona swoimi spostrzeżeniami na temat funkcjonowania człowieka w dzisiejszym świecie. Próbuje zarazić czytelników pozytywną energią, mimo że jej droga do miejsca, w którym teraz się znajduje nie była prosta. Borykała się bowiem z uzależnieniami, jak również przemocą. Niejednokrotnie pisze o sobie, jako spełnionej kobiecie. Jest autorką książek podróżniczych, coachingowych oraz językowych. Dotychczas zagłębiałam się bardziej w tematykę psychologiczną, ale chętnie przeczytam też te podróżnicze. O ile dostępne będą w mojej bibliotece. :)
  O ''Planecie dobrych myśli'' słyszałam dużo dobrych opinii. Postanowiłam więc ją zamówić i wcale się nie rozczarowałam! Jest łatwa, sympatyczna, wręcz idealna na smutne, jesienne wieczory z herbatą w ręku. Na niektórych stronach jest wiele wolnego miejsca, aby samemu coś dopisać. Można na przykład uzupełniać planety dobrych myśli. :) Jest w niej mnóstwo inspirujących cytatów i tekstów skłaniających do przemyśleń. Sami spójrzcie:






  Przeczytałam ją w pół godzinki, ale jeszcze nie raz będę do niej wracać. Trzymajcie się! :)

0 komentarze: