#16

Aleksandra Schmidt 0 Comments

  Dzień dobry wszystkim. Dzisiaj kontynuuję serię, którą niedawno rozpoczęłam, czyli ''20 rzeczy, które mnie uszczęśliwiają''. Jest to kolejna banalna lista. Przygotujcie się na więcej. :D

1. Muzyka latino i seksowne klimaty salsy
2. Nadawanie imion kaczkom w parku
3. Śpiewanie w samochodzie
4. Zrobienie tak pysznej herbaty, że sama nie mogę się nacieszyć
5. Kolekcja jeansowych kurtek
6. Miska słodkości zebranych w Halloween
7. Zmienianie (złych) nawyków
8. Niespodziewany list w skrzynce
9. Kręcenie włosów
10. Recytowanie wierszy z dzieciństwa
11. Zapisywanie wszystkich możliwych zaklęć z ''Harrego Pottera'', bo mój brat kocha tę serię 
12. Swapy
14. Ślady stóp na piasku
15. Małe i wstrętne robaczki w malinach 
16. Gdy usłyszę ulubioną piosenkę w sklepie i automatycznie zaczynam tańczyć w jej rytm
17. Połączenie sera z pomidorem (na zawsze!!!)
18. Śmiech, a wręcz rechot, bo tylko ja nie potrafię utrzymać równowagi podczas jogi w parku
19. Układanie najdziwniejszych fryzur, gdy myję głowę
20. Świeczki





Powyższe zdjęcia znalazłam na weheartit.com :) Mam tam również konto

0 komentarze: